вторник, 31 мая 2016 г.

Чому ми так живем?

Жорстоко, грубо, безнадійно?Чому все так виходить,Що люди курять , пють і бються?
Брудного, злого щастя можна запобігти!Зверніть за допомогою до нас:Людей, психологів і просто друзів.Не залишилося терпіння?Приходьте! Ми врятуємо і Вас. 

         В кожній сімї виникає питання: як правильно виховувати дитину?
І кожен із батьків обирає свій стиль.
          Жити в сімї, на мою думку, значить бути невичерпними один для одного. Дорослі разом із дітьми наполегливо та винахідливо повинні будувати взаємовідносини, щоб вони не були авторитарними,  насильницькими.
         Жити без сім’ї – можливо, але дуже важко. Хто, як не рідні батьки зможуть дати дитині ласку, ніжність і любов? Ці найкращі людські почуття надихають дитину на прекрасні, гідні вчинки.
         А якщо цього не буде?
Чи зможе підліток- майбутній батько, побудувати свою сімю , основану на довірї, правдивості, чесності, щирості? Звичайно, ні. Я вважаю, що авторитарний стиль виховання, насильство в сімї призведе до непорозуміння і , навіть, до трагедії. Я багато чула від знайомих, читала в газетах, бачила по телевізору як підлітки, не отримавши допомоги від старших, втікали з дому, попадали на вулицю і життя їх перетворювалося на пекло, іноді й закінчувалося взагалі…
         Як запобігти такої трагедії? Я думаю, що кожен батько чи мати помічають, як дорослішає їх дитина, як стає самостійною і прагнутьрозуміння з нею, тому моя порада всім старшим така: дайте можливість підлітку висловити свою думку, вислухайте його ! І тільки тоді він відчує підтримку, турботу і любов.
         Я погоджуюсь із психологами, які пишуть: « Сімейна атмосфера, статеве життя батьків, стосунки родичів - все це впливає на світогляд дитини…». Хотілося би додати, що підліток повинен відчувати , що батьківські бесіди повинні бути співчутливими,  доброзичливими, а не повчально - авторитарними. Важливо дати зрозуміти дитині, що в будь- якій ситуації батьки його завжди зрозуміють, підтримають і допоможуть.
         Родина без насильства- це та, яка памятає одвічні істини, живе за законами милосердя, доброти, поваги, взаємопіклування і взаємодопомоги. Я- за таку сімю! Я- проти насильства!
         Згадалась мені одна почута фраза, кинута батьком моєї подруги:
« Бє- значить любить». Я була шокована тим, з якою інтонацією вона була сказана. Я дещо знаю про цю сімю, тому хочу поділитися з вами  своїми думками, звичайно, не називаючи прізвищ. Якщо я цього не зроблю, то тягар в моїй душі залишиться назавжди. А може ця розповідь допоможе комусь запобігти жорстоких, необдуманих вчинків у своєму житті. Дуже хотілось би вірити…
         Матір , доньку (мою подругу) часто б’є їхній чоловік і батько. Живуть вони в однокімнатній квартирі- розійтись нікуди, бо у місті немає ні родичів, ні близьких. Мати працює пекарем, чоловік має пристойну роботу. На людях між ними ніби все добре, та вдома все не так…За словами моєї подруги, напади злоби з жорстокими побоями виникають дуже часто: за те, що мати не так приготувала вечерю, що донька отримала невисоку оцінку в школі, що вони якось підозріло мовчать, або всміхаються…
         Дізнавшись про такі випадки, я порадила подрузі спочатку познайомитись із Законом України « Про попередження насильства у сімї», а потім звернутися за допомогою до міліції, або центру соціально- психологічних служб. Вона не знала, що проблема домашнього насильства щодень набуває більшої гостроти і актуальності. Найбільше від нього страждають саме жінки та діти.
         « За даними досліджень, проведених в Україні, у власних родинах майже 70 % дітей і жінок піддаються знущанням та приниженням»- таку інформацію я знайшла в інтернеті.
         Цій сімї допомогли міські психологи, а скільки інших проблемних родин залишається сам на сам зі своїми проблемами? Не всі вони розуміють, що образи, погрози, приниження, побиття - не можна терпіти! Насильство - це злочин, і ні в якому разі не треба мовчати!
         Так що ж робити у випадку насильства в сімї? Необхідно пам’ятати, що людська гідність - це найвища цінність і обов’язково звернутися до психолога, який допоможе усвідомити, що страх, який сковує людину, можна подолати.Також можна викликати дільничого інспектора, якщо ви вже зазнали побиття й отримали тілесні ушкодження.
         І пам’ятайте: безвиході не буває!






Комментариев нет:

Отправить комментарий